Persiapan Kawen Kwn2 Ku...

Friday, March 26, 2010

hurmm...entry kali ni nk share sket psl persiapan perkahwinan....

My housemate skrg ni bz dgn persiapan perkhawinan..kat umah kitaorg tu da penuh dgn majalah2 psl perkahwinan..dasyat tol diorg ni tau...aku pn tumpang sekaki la membelek2 magazine tu..hehehe..sajer suka2 kan..tgk baju pengantin..wah.................cantiknya...mcm  x sabar lak nak kawen tau..but de prob is...i hv nobody...hukhukhuk....ntah la kan..ntah bl la aku nak jmp calon yg sesuwai dgn aku ni ha kan..hehehe...
tgk diorg sibuk2 dgn persiapan, jeles gak r...bertuah diorg kan..tp, xpe..jodoh aku x smpai lg..maybe 1 day nt kot..aku kena banyak bersabar dan berdoa..moga2 aku di pertemukan jodoh yang baik wat diri ku yang kadang2 gak giler sket..hahahaha.....

Dlm diam aku da plan tema pe nt 4 my wedding..hehe..secret tau..suprise..lalalala.....

my roomate da siap beli kain untuk baju nikah..cantik beb...white color..suci tu..n kain nya pun ok n cantik sgt tau...bl dia smp je rumah mlm tu, terus tunjuk kat kitaorg tau..hehe..wah..bersemangat tol dia..yela lg 2 bln kot nk kawen..segala persiapan perlu dijalankan secepat mungkin...dia pn minta pendapat kitaorg nk wat baju camne..pe lg..buka la segala kitab2 yang ada tu kan..nt hantar jer kat kedai jahit..

yg sorg lg, masih dlm proses merancang..ntah bila la..katanya, maybe ujung thn ni bertunang kot..kita tgk la nt ek..moga2 pe yg dirancangkan akan berhasil la ek...Amin....

Tgk diorg hepi jer dgn psgn msg...tp psgn mn yg xde prob rite?pndai2 sendiri la kan...tp aku, hmmmmm..ntah la..kdg2 aku mls nk pk tau..buat sakit otak jer..tp kdg2 terfikir gak..hurm..juz wait n c...

to my frens @ housemate...moga jodoh korang berpanjangan...aku sentiasa doakan kebahagiaan korg tau..
luv u all...

0 comments: