OFF Today..

Saturday, April 10, 2010

today off..so aku melepak kat umah jer..i've no idea to update my blog ni ha..aduss...
badan penat sangat2..mata letih..apa x nyer..keje 1 day menghadap pc..non stop..penat sgt2..Tuhan je yang tau..
keje..keje..keje..
kalau x keje mn dtg nya money ye x? so, nak x nak aku kena keje..sara idup yang lum tentu hujung pangkal ni..
x kan la nk minta kat parents lak kan..x malu tol..hehe..but sumtime mengada3 gak..hahaha..besa la kan..
aku pn x tau la nak wat per arini..bosan gak..my housemate xde..sorg tu kejer..sorg lg kuar dgn member dia..n sorg lg ni baru jer lik dr launching..
sambil2 ni aku dgr hitz fm..according to you..according to me..yehaaaaaaaaa....
pe la aku mengarut ni..hahaha...hantam saja labu...jari jemari ku laju je menaip ntah pe2..bosan kot..

0 comments: