My Fren quit...

Friday, April 23, 2010

huhuhu...sedihnyer..1 of my fren quit from job yesterday..coz he got another job...
waaaaaaaaaaa....xde org nk temankan aku nyembang ngarut lg...huhuhu...semalam last kitaorg lunch sama2 kat Restorant Ikan Bakar Fendi..nyum2.. u all nk tau x..2 ari berturut2 kitaorg berdua lunch kat c2..hajat dia b4 dia blah.. 
igtkan dia tipu..yela muka x leh caya..huhuhu...rupanyer betul dowh...
x pe lah..maybe rezeki dia kat tmpt baru tu kot..
moga2 idup dia bertambah2 succsess..

waaaaaaaa...... ko quit x ajak aku..aku pn nk quit gak... keje kat cni x de life..penat giler..
tp..nak dpt keje agak ssh skrg ni....huhuhu...hurmmm..pasrah je la..maybe rezeki aku kat sini kot...

oit...jgn lupa tau..ujung bulan ni... WAYANG TIME!!!!
IP MAN & IRON MAN...
hehehe..ko bayar..aku tengok tau...hahaha...bkn selalu ngepau ko kan..hahaha...

0 comments: