~ NaiLiE's PLaCe ~

Tuesday, May 11, 2010

Sunday  09052010


Tarikh nie tidak akan dilupakan tau..nak tau knp?

Tarikh ini lah yang telah mempertemukan kembali aku dgn kawan2 aku ms training dulu. masing2 skrg ni stay kat KL..so, sng sket la nk jmp kan..tp x semua la.. ada yang tak dpt hadirkan diri..

Nak dijadikan cerita..alkisahnya..1 of us wat suggestion @ FB.. ada la seorg hamba Allah nie bermurah hati nak belanja kitaorg ni ha..yela..nazar dia kot..dpt keje..ekonomi stabil..BERKAT.. hehehe.. bincang pnya bincang.. maka terjadilah AKTIVITI yg MENYIHATKAN ini... MAKAN!!!!

Dengan kata sepakat maka kitaorg pn bersetuju utk DINNER @ Naili's Place.... tp masing2 xtau pn katne tmpt tu..hahaha..juz tgk wesite je kot...apa daaaaaaaa....lawak tol..

Bila tiba ms nyer..kitaorg pn menuju lah ke arah jalan tersebut.... n yg bestnya., kitaorg sesat kot..padahal dkt jer dgn rumah aku..masalahnyer aku x pernah g kot..mn la aku tau..hahaha..sori r beb..but lastly jumpa gak.. tu pn pas aku call kwn aku..nsb bek dpt call..dia da besa kot g ke tmpt tu..

Sampai2 jer..terus GEMPAK .. almaklumlah dah lama x jumpa kot.. almost 1 year kot... yang dtg cuma 8 org jer..3 gurls n 5 boys ... tp xde tempat kosong..ramai giler org.. n byk tempat da RESERVED .. pusing pny pusing dpt gak r tmpt yang sesuai utk berkumpul..

Nak order makanan pun lama kot..pening masing2 nak makan apa....
Geampak gak r kitaorg tau..kecoh..masing2 da ada kerjaya sendiri..ada yg smbg belajar..ada yg buat bisness..ada yang mengajar..ada yang bermain dgn programming..ada yg bermain dgn bhgian teknikal..huhuhu...

I x dpt nk upload pic la mlm nie..line x bagus sgt..nt2 la eh..kita akan bersambung kemudian k...







0 comments: