ThaNkS my FreNz! for TreAt US @ SeCReT ReCiPiE @ SRi PeTALinG

Thursday, May 6, 2010

Malam nie tadi i dinner dgn 2 org kawan i .. Kitaorg dah lama tak jumpa tau.. Almost 1 year kot..
Tadi kebetulan jer i on fb.. n dia msg i.. sembang2.. n then dia ajak kuar mlm ni dgn sorng lg member.. on je la.. lgpun mmg kebetulan i off today..
Dia belanja kitaorg mkn @ SECRET RECIPIE !!!!
Banyak tol yang disembangkan.. almaklumlah dah lama tak jumpa kot.. mcm2 la yang terkeluar kan..
Even 3 org jer..kemeriahan tetap di rasai.. nak kumpulkan ramai2..ntah bila la kan... Alang2 dah org belanja kan.. per lagi mengepau lah yang mahal2..hehe.. "selamat" dia mlm nie..haha.. nasib la kau dpt kwn mcm kitaorg nie kan.. kata syg kwn kan.. kihkihkih

Bila lama x jumpa member2 lama..bila dah jumpa..wah...BEST nyer...
Sejak aku stay kat sini..aktiviti sosial aku dah berkurangan tau..huhuhu...
Apa taknya.. busy dgn keje jer aku ni.. time off..aku lebih rela lepak kat rumah jer... terasa penat sgt2 tau..
Time cuti je lah aku dpt rehat kan diri..
n bila member2 ajak keluar.. aku keluar je la.. x lah aku bosan sgt..

To my frenz .. thx for ur treat tonite... nanti free..jgn luper roger aku tau.. aku sentiasa ON .. hehehe

0 comments: