Al-Fatihah ....

Friday, June 4, 2010

Minggu ni aku dapat 2 berita yang menyedihkan...

First, berita kematian my cousin.. pada tanggal 2 June 2010..hmm..mula2 dapat tau terkejut gak..time tu aku tgh tido kot.. x berapa sihat.. tido je la kan..huhuhu.. aku terjaga bila dapat call dari adik aku.. dia cakap my cousin n maknyer da meninggal...wah..biar betul..then, terus aku call mak aku..wat confirmation.. la...rupanya cousin kitaorg tu yang meninggal.. sakit dalam perut.. adik aku tu salah pendengaran..apa da.. kesian dia...da la baru jer kawen..hmm..jodoh x panajang.. bersabar la yer wahai sang suami.. sori, aku x tau wat ayat..hentam saja..huhuhu..aku tak terasa sedih sgt pn..maybe kitaorg x rapat kot...
semoga rohnya dicucuri Rahmat n ditempatkan di tempat2 org yang beriman dan diredhai..Amin..

Second, berita kematian wan (mak sedara mak) pada tanggal 4 June 2010 ..
Masa aku dpt news ni lak, aku baru jer msk panggung wayang kot... mak aku call n bagitau Wan sebelah umah nenek kitaorg tu baru jer meninggal.. Innalilah... x ku sangka..hmm..maybe sakit tua kot..tp, aku sempat la jumpa arwah ms arwah msk hospital dulu tu..hmm..maybe da smp ajal dia..semoga rohnya dicucuri Rahmat n ditempatkan di tempat2 org yang beriman.. Amin..

0 comments: