HePi.. get call from some1 i luv!!

Tuesday, June 8, 2010

2240 pm..

Tadi aku dapat 1 call yg mmg aku rindui sgt2..... X ku sangka dia akan call aku lg..Ptt la bulu mata aku ni asek jatuh jer..Org kata kalu bulu mata jatuh, means ada org rindu kita..hehe.. Xtau la betul ke x kan..hahaha
But, plg best si dia call aku tadi..b4 tu dia dah 2 kali call aku. tp aku tengah mandi time tu..Then, aku msg la lik..Mmg aku harap sgt dia call semula. Rindu kot....lalalala
Lama gak la kitaorg bersembang..Mcm2 topic..Mcm besa lah kan..Dr dulu lg, kitaorg mmg macam ni.. Dia cakap, cara aku bercakap pn da lain..haha..nak wat camne..da aku selalu ber"communicate" dgn org kan.
Happy giler bila aku dengar suara dia.. Dpt bercakap pn jadi lah..Dia da jd hak milik org kot.. Aku bkn nya perampas.. i'm not like that k.. Aku ada maruah..Aku ada harga diri..Aku x kan sesekali merampas hak milik org.. Hanya org yang selalu merampas hak milik aku..Biarlah...Setiap perbuatan ada balasannya.. juz wait n c ya.. eh..da merepek lak aku ni..hehe...
Yang plg aku rasa dihargai sgt2 lg, dia still caring about my family..hanya dia memahami aku selama ni.. Tp, jodoh kitaorg x panjang...Nak wat camne kan..Tp, aku perasan, dia masih lagi menggunakan "bahasa" yg biasa kitaorg guna suatu ketika dahulu..hmmm..Aku wat x dengar jer..
Aku tau dia rindukan aku..Aku dpt rasakan..smp skrg dia still caring about me. Aku terlalu sygkan dia. Tp keadaan yang memaksa kitaorg berpisah...Aku rindu sgt dia..Kalu boleh aku nk bersama dgnnya semula...Tp, dah terlewat utk itu semua..semuanya hanya tinggal kenangan.yg x kan mungkin kembali lg..
akan ku igt segala suka duka aku dan dia dulu..
...aku syg dia...
...aku rindu dia...
 setiap malam aku akan peluk bear yang dia berikan kepada ku time birthday aku dulu..aku syg sgt2 bear tue..bear tu la pengikat kasih syg kami..thanks dear

0 comments: