MC... ~~~

Wednesday, June 2, 2010

skrg ni musim demam.. aku pn ter'join' sama..hukhuk.. selesema, batuk, period pain.. giler ah! 3+1 .. lemah giler badan.. n today i'm MC!!!

Actually i x nak amek mc..syg kot..keje berlambak2.. da la sok OFF .. adoi.. pg td aku bangun lewat sket.. coz x berapa nk ok.. mmg plan nk g keje arini whatever pn.. tp malangnya...hukhukuk... aku pny la siap cantik2, cun melecun, x nk npk aku mcm org sakit, bl nk buka pintu, adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... gue terkunci dlm dalam..mcmne aku nak kuar ma.. ayoyoyo... my housemate x perasan i ada kat umah lg.. diorg igt i da g keje.. sedih tol..

"Mama, u kunci i lor..hmm..i x leh kuar", i msg kat housemate i....
then dia leh jwb, "Wah biar btl. I odw ke Damansara.", sengal tol housemate aku ni.. boleh x perasan i still ada kat umah..tgk syok tdo..hehe...

Then, pe lg, terpaksa la MC arini..ptg nt kot i g Klinik kat belakang rumah ni..
But, lepak kat umah ok gak..i pn x brp sihat sgt pn..xpe la.. mc pn mc la..'
Sory boss..lusa i dtg keje tau.. ^_^

0 comments: